Skip to main content

Se vores menu

Skal I have mad i forbindelse med et møde eller anden arrangement?

Alt du skal vide

Caféen er åben, når hallen er åben

Lån af udstyr

Må jeg spise min medbragte mad i caféen?

Det er ikke tilladt at medbringe købemad eller egne drikkevarer i caféen eller hallen. Drikkedunke til vand er naturligvis helt i orden.

Hafnia Café tilbyder et udvalg af mad og drikke, der passer til både børn og voksne – så der er mulighed for at finde noget for enhver smag under besøget.

Hvad kan jeg betale med?

Du kan betale i caféen på flere måder: via MobilePay på nummer 57160, med kredit- og debetkort samt kontanter. Bemærk venligst, at vi har en begrænset kontantbeholdning i caféen. Derfor kan vi desværre ikke altid tage imod større sedler.

Har I et udendørs areal?

I de varme måneder har du mulighed for at nyde både mad, drikke og samvær under åben himmel. På terrassen ved beachområdet har vi opstillet bænke og borde, så du kan tage en pause i solen eller følge med i aktiviteterne udenfor.

Alle er velkomne til at bruge området, og caféens udvalg kan naturligvis tages med ud. Hafnia-Cafeén har åbent og er hallens samlingspunktet.

Har I WiFi i hallen?

Ja, vi er en del af København Kommunes KK-public. Det er tilgængeligt i hele Hafnia Hallen. Det er dog ikke krypteret.

Kan jeg som forening eller privatperson købe på kredit i caféen?

Ja, du kan som udgangspunkt godt få lavet en regning, men er du privat person skal den betales inden du går. Vi sender gerne faktura ud til foreninger og virksomheder. Vær dog opmærksom på, at hvis det samlede beløb er under kr. 250, pålægges et faktureringsgebyr på kr. 100.

Hvilke smiley har Caféen?

Se Hafnia-Café smiley her.

 

Har du andre spørgsmål?

Så er du velkommen til at kontakte vores café-ansvarlig, Malene Krogh.